Форум » Интервью и прочие медийные новости » Hugo Boss » Ответить

Hugo Boss

Вельвет: В январе 2009 года бренд HUGO BOSS представит свой новый парфюм - Hugo Element. Его лицом станет актер Джонатан Рис Майерс (Jonathan Rhys Meyers), который сотрудничает с брендом с 2006 года и неоднократно появлялся в рекламе Hugo by Hugo Boss. Новый продукт HUGO предназначен «для молодых современых мужчин, которые живут в гармонии с собой и со временем». Образ Майерса для Hugo Element создал фотограф Стефен Руиз (Stephen Ruiz). Отметим, что форма флакона должна напоминать ампулу с кислородом, свежий глоток которого иногда так необходим жителям современных мегаполисов. http://brandnews.ua/index.php?cmd=news_full_text&type=news&id=1827&lang=ru

Ответов - 15

Вельвет: Новая фота

Вельвет: Новый аромат от Hugo Boss Hugo Element Париж – Бренд Hugo Boss готовит к запуску новый мужской аромат Hugo Element. По словам представителя Hugo Boss, новинка будет олицетворением искушенного городского потребителя, а также частью продвижения молодежного имиджа бренда Hugo. Морской аромат с нотами кориандра и имбиря, разработанный парфюмерным домом Givaudan, заключен во флакон из светло-голубого стекла, который создан в виде кислородного баллона. Мировая премьера аромата состоится в феврале будущего года, и рекламировать аромат будет актер Джонатан Рис-Майерс (Jonathan Rhys Meyers). http://www.cityliner.ru/news/18-december-2008-novyj-aromat-ot-hugo-boss/

Вельвет: ВИдео с мурем со съемок рекламы http://www.cosmopolitan.de/aid,672880/Beauty/Jonathan_Rhys_Meyers/Auf_einen_Spaziertgang/


Вельвет: Новый, взрослый Hugo Hugo Boss выпустит Hugo Element, новый аромат, который предназначен "поднять и поставить юношеский бренд Hugo на новую более взрослую ступень". Аромат готовится к выходу, который ожидается в феврале. Его цель – городской мужчина, а лицом аромата станет актер Jonathan Rhys Meyers, который уже представлял аромат Hugo by Hugo Boss , начиная с прошлого года. Рекламный ролик и фотографии снимались в Буэнос-Айресе. Hugo Element – свежий древесный, водный аромат с аккордами кориандра и имбиря. Hugo Boss Hugo Element будет доступен объемом 60 и 90 мл в концентрации Eau de Toilette. В дополнение к кориандру и имбирю, Hugo Element содержит ноты calone и кедра. Он также будет доступен в объеме 40 мл и в виде разных средств по уходу за телом. http://women.dp.ua/ponemnogu-obo-vsem/novyjj-vzroslyjj-hugo.html

Вельвет: Новая реклама Хьюго Босс- МУРЬ Я ПРОСТО В ВОСТОРГЕ http://ru.youtube.com/watch?v=wTxPxgYowS8

marwell32: ааааааааааааааааааа это просто нет слов!!!!!!

Вельвет: marwell32 , мне тоже очень понравилось) Жду на нашем ТВ когда красоту начнут показывать, учитывая что ещё и прошлую красоту во всю крутят

marwell32: а можно где нибудь скачать в нормальном качестве?)

Вельвет: marwell32 , ээ! Нормальное? Ну прямо с сайта Хьюго Босс лично я скачивала) Думаю лучше этого качество не будет! Но если появиться я ссылку на скачивание выложу)

marwell32: ok, спасибо))

Вельвет: Вчерашнее видео Джонатана ♥ JOnAThAn RhYs meyErS At mAcY'S ♥ PaRt 1 http://www.youtube.com/watch?v=upC3l45iKvU

Вельвет: Ещё видео с 31 января ♥JonAthaN RhYs meYeRs At macY'S♥ PaRt 2 http://www.youtube.com/watch?v=lH0odMbzFfs http://www.youtube.com/watch?v=ZLyRQhnWupA

Вельвет: Hugo has launched HUGO Element - the latest and the all new male fragrance in April 2009. This fragrance vividly captures the city’s imaginative and stirring energies. Launched as a dynamic and masculine scent, the best beneficiary of this urbane product is the urban traveler who sees the city as his main dominating abode. It is all about the masculine endeavor in a man who vividly lives and breathes the city and draws his vigor and liveliness from the city’s landscapes and urban environment. This particular fragrance has been fronted by Jonathon Rhys Meyers for his third advertising campaign for HUGO fragrances. Hugo believes that the Hugo Element man enjoys life by slowing down to understand the city in his own pace by tuning into the positive urban energies. He feels creatively nourished and inspired by the urban elements, finding his way through the city as he feels the need for more creative elements. According to Thomas Burkhardt, P&G Global Marketing Director for HUGO BOSS Fragrances, "We’re globally witnessing the rise of the ‘super city’. And in turn this has created a generation of urban males - The Urban Traveler - for whom the city is a source of inspiration. He doesn’t desire to leave it for conventional ‘time out’. The city is alive and it’s here that he is truly in his element." According to Jonathan Meyers, "Just like the HUGO Element man, I’m a born urbanite. The urban environment feels familiar to me and whichever city I visit, I somehow seem to find my way around it instinctively. The city is the life source of the HUGO Element man, and he shapes and defines it in his own irreverent way. I’d like to think this is the way I am too." Since Hugo Element is a fresh and modern masculine scent, it is the urban traveler who sees the city as his life source. The energy of the four elements inspires the fragrance to revive one’s creative energy. The fragrance takes its inspiration from a piece of granite stone which is formed by the direct effects of all the elements. It is created from Fire, and becomes a part of the earth, while continuously being weathered by and Water. The persistent image of granite lends life to the fragrance of Hugo Element. The top note component is led by the well known synthetic material Calone, which represents the water element. The fire element is represented by the fresh spicy notes of Ginger and Coriander – signifying the heart note component driven by leaves. Moreover, the base note is represented by woody notes, particularly Cedarwood. The fragrance packaging is an interpretation of an oxygen bottle, which signifies the air element. According to Jonathon Meyers, "Like all HUGO fragrances, I think HUGO Element smells of a particular lifestyle - a very urban lifestyle, where creativity surrounds you in everything you do, everywhere you go. I like the fact the fragrance is both fresh and spicy whilst the hint of woodiness makes it masculine and elegant. It is a fragrance that exudes good character and positivity - it makes complete sense." The packaging for the Hugo Element is depicted as an oxygen bottle that has been designed with a touch of HUGO’s trademark irreverence. Just as an oxygen bottle allows the discovery of the mysterious underwater world, the urban traveler navigates through the city and inspired by creative elements signified by Hugo Element. Such was the inspiration for the design of the unique HUGO Element bottle - an oxygen bottle, aimed at urban life. The HUGO Element bottle uses materials that are a clever combination of shiny metal and glass, these reflect light and transparency. The external pack of the Hugo Element displays the bottle design. The Hugo logo is displayed in a contemporary and modern manner. There are eye catching graphics that further highlight Hugo’s sensitive and irreverent image. According to Thomas Burkhardt, P&G Global Marketing Director for HUGO commented "Our HUGO Element man wants to recharge and it is through being inspired by the city that his positive energy is revived. The oxygen bottle concept therefore came to mind naturally - positive and fresh, it not only encapsulates the scent and the bottle, but the HUGO Element man himself." According to Jonathon Meyers, "I love the fact the bottle was inspired by an oxygen tank. It’s very unique and to me symbolizes the revival of positive energy, in the same way the city recharges my batteries." The Hugo element is available at all leading stores in India. The Hugo element eau de toilette spray 40ml is available for - Rs. 2275/- while the Hugo element eau de toilette spray 60ml is available for rs.2850/-. The Hugo element eau de toilette spray 90ml is priced at Rs. 3525/-, while the Hugo element deodorant spray 150 ml costs Rs. 1100/-. http://news.infibeam.com/blog/news/2009/05/23/all_new_male_fragrance_hugo_element_launched.html

Вельвет: HUGO Element – the new male fragrance from HUGO launched in April 2009.Encapsulating the city’s creative and inspiring energy, this dynamic and masculine scent is designed for the urban traveler who lives and breathes the city. Fronted by Jonathan Rhys Meyers in his third advertising campaign for HUGO fragrances, HUGO Element is the fragrance for the man who sees the city as his oasis; his urban playground. The city is his life source; HUGO Element is his fragrance. For the HUGO Element man, life is about slowing down and taking the time to experience and appreciate the city – by tuning into the positive creative elements of the city, he escapes the stresses of his modern life; he is in his element – anywhere. The HUGO Element man feels creatively enriched and inspired by the city, and, in turn, breathes new life into it as he moves through it, inspiring those he meets along the way. He knows how to navigate the city and where to find its creative elements. Thomas Burkhardt, P&G Global Marketing Director for HUGO BOSS Fragrances comments, “We’re globally witnessing the rise of the ‘super city’. And in turn this has created a generation of urban males – The Urban Traveler – for whom the city is a source of inspiration. He doesn’t desire to leave it for conventional ‘time out’. The city is alive and it’s here that he is truly in his element.” Jonathan Rhys Meyers said, “Just like the HUGO Element man, I’m a born urbanite. The urban environment feels familiar to me and whichever city I visit, I somehow seem to find my way around it instinctively. The city is the life source of the HUGO Element man, and he shapes and defines it in his own irreverent way. I’d like to think this is the way I am too.” Fragrance: A fresh, modern, masculine scent, HUGO Element is created for the urban traveler who sees the city as his life source. The fragrance is inspired by the energy of the four elements in order to revive one’s creative energy. The starting point of the fragrance is the scented interpretation of a piece of Granite stone, which is formed by the direct effects of all the elements – created from Fire, becoming part of the Earth, weathered by Air and Water. This strong image is brought to life as a fragrance by balancing four key olfactory facets. Perfume Note: Top Note: The top note components led by the famous and synthetic material Calone, representing the Water Element. Heart Note: The heart note components are driven by fresh spicy notes of Ginger and Coriander leaves, representing the Fire Element. Base Note: The base note components are powered by Woody notes, particularly Cedarwood, representing the Earth Element. The packaging of the fragrance is an interpretation of an oxygen bottle, representing the Air Element. Jonathan Rhys Meyers said, “Like all HUGO fragrances, I think HUGO Element smells of a particular lifestyle – a very urban lifestyle, where creativity surrounds you in everything you do, everywhere you go. I like the fact the fragrance is both fresh and spicy whilst the hint of woodiness makes it masculine and elegant. It is a fragrance that exudes good character and positivity – it makes complete sense.” Packaging: As with all HUGO fragrances, the HUGO Element bottle is the interpretation of a lifestyle object – in this case an oxygen bottle, designed with a touch of HUGO’s trademark irreverence. In the same way the oxygen bottle enables the discovery of the mysterious world which lies beneath the water when diving, HUGO Element allows the urban traveler to navigate through the city and be inspired by all its creative elements. Such was the inspiration for the design of the unique HUGO Element bottle – an oxygen bottle, aimed at urban life. In synergy with the components of an oxygen bottle, the materials used to create the HUGO Element bottle are a clever combination of shiny metal and glass, reflecting light and transparency. The external pack of the fragrance has the bottle design and the HUGO logo are displayed in a cool and modern way, with eye-catching graphics which further highlight the edgy and irreverent image of HUGO. Thomas Burkhardt, P&G Global Marketing Director for HUGO commented “Our HUGO Element man wants to recharge and it is through being inspired by the city that his positive energy is revived. The oxygen bottle concept therefore came to mind naturally – positive and fresh, it not only encapsulates the scent and the bottle, but the HUGO Element man himself.” Jonathan Rhys Meyers said, “I love the fact the bottle was inspired by an oxygen tank. It’s very unique and to me symbolises the revival of positive energy, in the same way the city recharges my batteries.” HUGO ELEMENT is available across all leading lifestyle stores in India under the following retail price: HUGO ELEMENT Eau de Toilette Spray 40ml- Rs. 2275/- HUGO ELEMENT Eau de Toilette Spray 60ml- Rs.2850/- HUGO ELEMENT Eau de Toilette Spray 90ml- Rs. 3525/- HUGO ELEMENT Deodrant Spray 150 ml- Rs. 1100/- http://www.indiainfoline.com/Markets/News/HUGO-Element%E2%80%A6Anywhere-in-your-element/4838616090

Вельвет: Hugo Boss считается одной из самых известных компаний по производству одежды и парфюмерии. Основанная более восьмидесяти лет назад она завоевала славу одного из ведущих концернов по пошиву высококлассной модной одежды. Спустя семьдесят лет со дня основания Hugo Boss пошел на попытку завоевания нового парфюмерного рынка. В XXI веке духи Hugo Boss – это гимн аккуратному и презентабельному внешнему виду в легких повседневных тонах. Такой парфюм удобно носить, ведь сливаясь с обладателем, он не просто оттеняет, а подчеркивает стиль и уверенность в своих силах. Немного истории духи Hugo BossВ XXI веке мало кто вспомнит, что история одного из самых известных дизайнерских Домов начиналась совсем не с создания динамичных ароматов и модных коллекций. Специализацией небольшой швейной мастерской в провинциальном германском городке был пошив рабочих комбинезонов и спецодежды, униформы для солдат и дождевиков. Основу будущей всемирно известной компании составили массовые заказы на пошив униформы для солдат вермахта. И только через пятьдесят лет, в 1970 году два внука Hugo Boss – Уве и Йохан Холи начали развивать дедушкину мануфактуру по новым законам бизнеса. Буквально за первые пять лет они превратили мастерскую по пошиву униформы в империю моды, а еще через двадцать – славу парфюмерной компании. В XXI веке, концерн, который носит название Hugo Boss, принадлежит итальянскому финансовому гиганту Gruppo Marzotto SpA (пятьдесят один процент акций), а парфюмерная продукция выпускается по лицензии Procter & Gamble. Годовой оборот составляет от полутора миллиардов долларов США в год – совсем неплохо для маленького семейного бизнеса. Что такое ароматы от Hugo Boss? Первый аромат от парфюмерного Дома Hugo Boss был выпущен 1985 году и получил он абсолютно лаконичное имя - «Hugo Boss Number One». По статистике, ароматы от известного дизайнерского концерна входят в десятку самых покупаемых запахов в мире. И если мода от Hugo Boss – это классические и четкие линии, то духи – это точное отражение модных тенденций, которые прослеживаются в одежде бренда. Из сорока двух парфюмерных композиций, наибольшим спросом, по статистике, пользуются: * Для женщин: «Boss Boss Femme», «Hugo Woman», «Deep Red», «Orange». * Для мужчин: «Dark Blue», «In Motion», «Hugo Energize», «Boss Element». Специалисты в области парфюмерии считают, что парфюмерия Boss, все-таки направлена больше на сильную половину человечества со своими свежими и наполненными объемным звучанием композициями, чем на женщин. Хотя многие дамы используют парфюмы компании, как унисекс. духи Hugo BossВ 2009 году была выпущена целая плеяда «вкусных» ароматов от Hugo Boss: парные «Hugo XX Summer Edition» и «Hugo XY Summer Edition» - летний вариант известной цветочно-фруктовой композиции. «Boss Orange» - новый женский аромат, «Boss Femme L`Eau Fraiche» - вариации на тему уже давно ставшего популярным женского букета. Для мужчин: лимитированная пария «Create Limited Edition» и долгожданная премьера – «Hugo Element». Последний снискал особую похвалу от парфюмерных критиков. Он олицетворяет собой динамику жизни мегаполиса, суть мужской натуры, для которой находиться вне города просто немыслимо. Город – источник жизни и развлечений для такого мужчины. Он – его аккумулятор, а Hugo Element - его аромат. В основе парфюмерной композиции Hugo Element лежит мистическая философия четырех стихий – огня, воды, земли и воздуха. Немного странно для западной культуры, но от этого не менее интригующе. Стихия воды просматривается в верхних нотах и выступает новым синтетическим компонентом - калон (calone). Огонь восходит пряностью имбиря и терпкостью, свойственной кориандру. Земля обозначена успокаивающими древесными нотами. Воздух ассоциируется с оригинальным флаконом, выполненным в виде кислородного баллона. Лицом аромата в 2009 году стал актер Jonathan Rhys-Meyers. Среди поклонников «Hugo Element» известные звезды Голливуда Eddie Redmayne и Tom Hanks. Из русских почитателей – Федор Бондарчук и Марат Башаров. Женщины, предпочитающие парфюмы от Hugo Boss: Sienna Miller, Илзе Лиепа и Angelina Jolie. http://www.womenclub.ru/perfumery/2649.htm



полная версия страницы